اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

نکته های مهم برای بازاریابی در زمان کرونا

با آمدن کرونا، بسیاری از کسب و کارها مجبور به انتقال فرایند بازاریابی خود به فضای دیجیتال شدند. بسیاری از این کسب و کارها، سالهای سال یک سیستم بازاریابی آفلاین داشتند و حالا، با آمدن کرونا و خانه نشین شدن اکثر شهروندان، این کسب و کارها، مجبور به کوچ به دیجیتال مارکتینگ و فراهم کردن زیرساخت سایت و پشتیبانی آنلاین و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی و paid media برای پروموت محصولات خود شدند. خب، می توان گفت این هم از مزایای کروناست! اما برای ما که سالهاست در فضای دیجیتال مشغول به بازاریابی هستیم، در دوران کرونا و با افت شدید بسیاری از کسب و کارها، در اثر آن، چه راهکارهایی را باید مد نظر قرار داد؟ در این مقاله، ده راهکاری که می توان در دوران شیوع ویروس کرونا برای بازاریابی کسب و کار به کار بست را بررسی می کنیم. بازاریابی در بحران کرونا از گرفتن تصمیم های ناگهانی و بدون پشتوانه خودداری کنید. درست است که کسب و کار شما در اثر همه گیری کرونا به هم ریخته و ممکن است متحمل ضرر فراوان شده باشید. اما دقت کنید که واکنشی تصمیم نگیرید و همیشه نگاهی به آینده داشته باشید. در شبکه های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط مداوم باشید. کرونا موجب شده است سبک زندگی انسان ها دچار تغییر شود. در حال حاضر، اکثر افراد، بخش زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. یکی از بهترین راه های ارتباط مستمر با مشتریانتان تا اتمام همه گیری کرونا، این است که در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشید. درست است که ممکن است مشتریانتان نتوانند برای خوردن غذا به رستوران شما بیایند یا ماشینشان را در کارواش شما تمیز کنند، اما همچنان تجربه ای که شما برای آنها رقم زده اید را در ذهن دارند و گاهی با آن خیال پردازی می کنند. پس می توانید با حضور در شبکه های اجتماعی، این ارتباط را حفظ کنید. از هر امکانی برای کمک به افرادی که ممکن است دچار مشکل شده باشند استفاده کنید. بهترین شکل بازاریابی همیشه هنگام ایجاد حسن نیت اتفاق می افتد. مردم کارهایی را که کسب و کار شما برای کمک به آنها انجام می دهد از یاد نمی برند. مثلا ممکن است شما یک خط تولید کارخانه خود را برای تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر کاربری دهید یا بخشی از درآمد خود را برای کمک به اقشار آسیب پذیر هزینه کنید. این کارها بهتر از هر تبلیغاتی در خاطر می مانند. حضور خود در فضای آنلاین را ملموس کنید. همانطور که گفتیم، افراد بسیار بیشتری در حال حاضر آنلاین هستند و همگی از بابت تعاملات فردی خود هم نگرانند. اما این به آن معنی نیست که دیگر دوست ندارند با کسب و کارهایی که زندگی روزمره شان را تحت تاثیر قرار می دادند در ارتباط نباشند. شاید حالا بهترین زمان برای راه اندازی نمایشگاه آنلاین محصولاتتان باشد. حتما سئوی وب سایت خود را بهبود دهید. برای اینکه مخاطبان بتوانند در فضای دیجیتال شما را پیدا کنند، لازم است به خوبی در موتورهای جستجو دیده شوید. برای این کار لازم است حتما اصول سئوی تکنیکال را رعایت کنید. در نظر داشته باشید که سئو را از هر زمانی که شروع کنید، می تواند برای کسب و کار شما فایده مند باشد. در کنار سئوی تکنیکال، استفاده از محتوای مناسب و تجربه کاربری کارامد، از اصولی است که به گیر کردن مخاطب به قلاب و تبدیل شدن آن به مشتری کمک می کند. از روش های تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک (ppc) استفاده کنید بسته به نوع کسب و کارتان، شرایط همه گیری کرونا می تواند زمان مناسبی برای افزایش تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک (PPC ) باشد. قبلا هم گفتیم که در این شرایط، افراد حضور بیشتر و موثرتری در اینترنت دارند و این به تبلیغات شما شانس بیشتری برای نمایش مقابل چشمان مخاطب را می دهد. مخصوصا شاید بد نباشد اگر به تبلیغات برروی پلتفرم های VOD نیز گوشه چشمی داشته باشید. البته که محصولات مرتبط با کار در شرایط قرنطینه، مواد غذایی و بهداشتی، فروشگاه ها و خرده فروشی ها و نرم افزارها و اپلیکیشن های مرتبط با ورزش و سلامتی، می توانند بیشترین بهره را از این شرایط ببرند. پیشنهادها و پروموشن های خود را با شرایط و مشکلات موجود در جامعه وفق دهید. از هر روشی برای تبلیغات استفاده می کنید، تلاش کنید نحوه تبلیغ شما دور از شرایط موجود نباشد. برای اینکه بتوانید محصول خود را بهتر به فروش برسانید، لازم است یک این همانی یا همذات پنداری بین محصول یا شرکت خود و شرایط موجود مشتری در ذهن وی بسازید. دقت کنید که شرکت هایی که همان تبلیغات قبل از کرونا را در دوران شیوع کرونا ادامه داده اند، خروجی های موفقی از کار خود نگرفته اند. مطابق با نیازهای مشتری و به شیوه ای زیرکانه محصولات خود را بازتعریف کنید. این بخش هم مثل بخش قبلی، تنها یک حرف برای گفتن دارد. خود را با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد وفق دهید! ممکن است حتی در شرایط حاضر، مشتری به محصول یا خدمات شما نیاز نداشته باشد اما به خدمات یا محصولی نیاز داشته باشد که تولید یا ارائه آن توسط شما با اندکی تغییر در استراتژی ها و امکانات تولید مقدور است. با زیرکی به سمت محصول یا خدمت جدیدی که برای آن تقاضا وجود دارد کوچ کنید. خود را در بالاترین سطح معیارهای بازاریابی خود نگه دارید. حالا بیشتر از هر زمان دیگری لازم است که KPI های مربوط به کسب و کار خود را تحت نظر مداوم داشته باشید. داده ها را روزانه ببینید، ترندها را بررسی کنید و بر اساس نیاز، تغییراتی در استراتژی ها و روش های بازاریابی خود ایجاد کنید. اگر مجبور به تعدیل کسب و کار شدید، برای آینده کاری کسب و کارتان برنامه بازاریابی مدون داشته باشید. ممکن است شما به هردلیلی مجبور شوید کسب و کار خود را تعطیل یا تعدیل کنید. در فرصتی که پیش آمده، برای آینده کسب و کار پس از دوران کرونا برنامه ریزی کنید یا برنامه مدونی برای ورود دوباره به بازار طراحی کنید. این می تواند یک دریچه به موفقیتی جدید باشد

1399/5/9       00000             نکته های مهم برای بازاریابی در زمان کرونا       عمومی , انگیزشی و انگیزه , کسب و کار , ترفندها



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران , پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی , پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن
وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست , , مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا , , آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir , , وبلاگ پرهاست , , گروه فنی مهندسی پرهاست , , 7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی
| از کجا بفهمیم کودکی اوتیسم دارد | autism 4 year old checklist | شکل ظاهری اوتیسم | اوتیسم شدید چیست | درمان اوتیسم با طب اسلامی | از کجا بفهمیم کودک اوتیسم دارد | اوتیسم چگونه بیماریست | علائم اوتیسم ضعیف در کودکان | autism بالعربیة | اوتیسم را چگونه درمان کنیم | اوتیسم جناب خان | اوتیسم زیر دو سال | کودک مبتلا به اوتیسم | جدیدترین راههای درمان اوتیسم | اوتیسم سطح دو | اوتیسم چه بیماریه | انواع درمان های اوتیسم | autism معناها بالعربى | autism چیست | تشخیص اوتیسم چیست | اوتیسم خفیف چیست | اوتیسم یعنی چی | autism journal sage | اوتیسم و صرع | حالات اوتیسم | اوتیسم در نوزادان چیست | autism 2 year old symptoms | درمان شدگان اوتیسم | ظاهر اوتیسم | اوتیسم رت | اوتیسم یا اوتیسم | اوتیسم شدید | علائم و درمان اوتیسم | اوتیسم لادن طباطبایی | autismo 1 | معنى autism باللغة العربیة | autism ترجمة | autism 2 month old | اوتیسم در کودکان چیست | اوتیسم پسر شقایق دهقان | آیا اوتیسم همان بیش فعالی است | تعریف autism | برای جلوگیری از اوتیسم چه باید کرد | دلیل اوتیسم کودکان چیست | autism مرض التوحد | درمان متخصص اوتیسم | اوتیسم چ | autismus | نشانهای اوتیسم چیست | درمان اوتیسم شدید | تست غربالگری اوتیسم | autisme 8 mois | درمان اوتیسم به کمک حیوانات | autism عربی | درمان های جدید اوتیسم | اوتیسم غربالگری | اوتیسم به زبان ساده | اوتیسم ژنتیکی | اوتیسم کودک | autism risk factors | اوتیسم یا بیش فعالی | درمان جدید برای اوتیسم | پروتکل درمان اوتیسم | autism 10 year old | تلفظ autism | اوتیسم علائم | اوتیسم ژن | اوتیسم چیست ویکی پدیا | اوتیسم جامعه | اوتیسم صدا | درمان اوتیسم با فرادرمانی | autism شو یعنی | اوتیسم عکس | بازیگری ک اوتیسم دارد | autism عربی | autism 6 months old baby | اوتیسم اصفهان | طیف اوتیسم چیست | autism 7 year old signs | درمان اوتیسم اطفال | اوتیسم همراه با بیش فعالی | دانلود ریتم اوتیسم 9 | ایا اوتیسم درمان میشود | درمان اوتیسم خفیف در طب سنتی | اوتیسم درمان دکتر هلاکویی | autism 6 month old baby | otizm nedir | اوتیسم قم | اوتیسم چه است | autism | درمان اوتیسم کودکان در طب سنتی | م معنی autism | درمان اختلالات طیف اوتیسم | بچه ی اوتیسمی | درمان کودک اوتیسمی | اوتیسم ذهنی | طیف اوتیسم | طیف اوتیسم در کودکان | اوتیسم مقاله | درمان اوتیسم ضیایی

@AutismFariha #fariha #اوتیسم #autism #اولین_پایگاه_غربالگری_تهران #اُتیسم #otism #مرکزاتیسم_فریحا #فریحا #مرکز_فریحا #اتیسم #autisms #اتاق_تاریک #بهزیستی #توانبخشی #درمانگر #otitis_Media #شدید #اتاق_حسی_حرکتی #screening #اوتیسم_فریحا #وهم_گرایی #زمان_طلایی #خاندانی #طیف #یافت_آباد #ارزیابی #مشاوره #اولین
Copyright © 2002-2021, forumit.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
8508